interim manager

Wat is een interim manager?

Een interim manager is iemand die tijdelijk wordt aangetrokken voor het uitvoeren van bepaalde (management)taken binnen een organisatie. Vaak gaat het om iemand die geen dienstverband heeft bij de onderneming en op management- of executive-niveau opereert.

Wat doet een interim manager?

Hoe het werk van interim-managers er precies uitziet, is afhankelijk van hun vakgebied en de reden van het inhuren. Enkele voorbeelden van hun mogelijke taken zijn:

  • Aansturen en ondersteunen van een team van medewerkers
  • Aandragen van verbeterpunten op algemeen en/of vakspecifiek beleidsniveau
  • Opstellen van managementrapportages en eventueel jaarrekeningen
  • Verstrekken van advies aan overige leden van het management
  • Doorvoeren van specifiek beleid (bijvoorbeeld in het kader van tijdelijke projecten, bezuinigingsrondes of verandertrajecten)
  • Verzorgen van toezicht op financieel en/of juridisch gebied

 

Worden de targets niet meer gehaald? Zijn uw vertegenwoordigers wel met de juiste benadering bezig? Zou het niet eens tijd worden om mij in te schakelen en de verkoop een boost te geven binnen het salesteam.

Huur mij in voor een bepaalde periode als interim manager, en ik kan ervoor zorgen dat iedereen weer met het nodige plezier naar zijn klanten gaat.

Ik geef trainingen aan uw huidige vertegenwoordigers, zodat deze beter en efficiënter kunnen werken, onderdeel hiervan is dat ik ook met uw personeel meega om ze tijdens hun werk te voorzien van tips en tricks. Vaak komt het voor dat na een aantal jaren de vertegenwoordiger een beetje lui begint te worden, immers de omzet is er toch al, en nieuwe kansen worden niet meer benut. Dan wordt het tijd om Grezel Sales Management in te schakelen als interim manager, en zo de sales weer van een nieuwe boost te voorzien!

Meer plezier in sales = meer omzet en betere sfeer op de werkvloer.

Wacht niet langer en mail mij voor meer informatie

Met vriendelijke groet,

 

Bart Grezel